נחמן שי: "לא ימכרו פה את ארץ ישראל"

    אסתי פלד 2 Comment on נחמן שי: "לא ימכרו פה את ארץ ישראל"

    חבר הכנסת לשעבר נחמן שי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מתייחס להצעת החוק של תמר זנדברג ואומר, "לא צריך לחפור כדי למצוא הצעות חוקים מטופשות"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר כנסת לשעבר נחמן שי התראיין היום (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" על רקע הקמת ממשלת השמאל יחד עם בנט וסער, אמר כי " לא ימכרו פה את ארץ ישראל, גם אם חלקים ממנה לא יהיו בידינו. צריך מעיינות של רצון טוב – כדי להחזיק את הממשלה הזאת. זו טובתה של ישראל, ולא בחירות נוספות" אמר נחמן שי.

    על שיתוף הפעולה בין המפלגות הקטנות אומר נחמן שי, "ימינה חברה לתקווה חדשה, עם ליברמן, לפיד, וגנץ. הם מהימין ומהמרכז. להם הצטרפו גם מהשמאל. בעיני זה הישג נפלא וחשוב למדינת ישראל".

    שי התייחס להצעת החוק נגד פעילות דתית בקרב ילדים שתביא לעונש מאסר ואמר, "לא צריך לחפור כדי למצוא הצעות חוקים מטופשות, תמר זנדברג התנצלה היום על הצעת החוק שלה. ככה זה שאתה באופוזיציה".

    על הכתרת בנט כראש הממשלה אמר שי, "יש אופציה של ממשלה של מפלגות גדולות – ויש של הרבה מפלגות קטנות. זה דמוקרטיה, וזה נקרא ממשלת אחדות. מתחברים פה מהימין – מהמרכז – ומהשמאל. חוזרים פה לאיים על ח"כים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ממשלת אחדות? צריך להגיע לדיוטא תחתונה של טפשות כדי להגדיר זאת כממשלת אחדות. הרי ביום שלאחר הבחירות ניתן היה להקים ממשלה של הליכוד עם יש עתיד ואפילו עם ישראל ביתנו, ואפילו עם מפלגת העבודה! ממשלה שתכלול כל הימין והמרכז ואפילו השמאל. בסך הכל ההבדלים הבטחוניים, המדיניים והכלכלים כמעט אינם קיימים [כמובן איש אינו חושב שהצהרות בן גביר מחד או הורביץ וזנדברג מאידך הם מעשיות], מה שראינו בשבועות האחרונים היה מצעד מעורר בחילה של שנאה וקנאה ושאפתנות מכוערת!!! אוי לאחדות שאינה מקובלת על למעלה מ50 אחוז תושבי ישראל!

      1. מסכימה לגמרי!
        וכן- גדעון סער ונפתלי בנט יסעו על בתפיהם את מלוא האחראיות בכך שמנעו המת ממשלת ימין על מלא יום אחרי הבחירות. מה אנחנו בגן ילדים?! להעיף את ביב מבלפור יותר חשוב מכל האידיאולוגיה שלכם? באמת! לאן הגענו?!